Onsdagstos

Då var det veckans tredje dag som gjort entré, eller ja det är ju någon timme sedan som det blev onsdag om man uttrycker sig milt haha.. Har varit en lång dag på jobbet idag.. Var på jobbet 06.45 ungefär och när jag stämplade ut var klockan nästan 16.45.. Men det gjorde ju förvisso att minuset jag har på flexen snart är plus igen hehe.. Då kanske det kan vara värt nästan 10 timmars jobbnärvaro..
Inte så mycket att skriva om dagen på jobbet idag faktiskt för det har ju inte hänt jättemycket som är värt att skriva om.. Men det har varit en bra dag kan jag i alla fall skriva så att ni vet det hehe..

Efter jobb så käkade jag middag med Christofer, Emma och Livia... Trevligt med sällskap ju:) Och trivs ju bra i deras sällskap.. Så otroligt glad jag har dem och att jag har Mathias.. 
Mina söner är ju mitt allt.. Vad skulle jag gjort utan mina underbara söner?? LOVE YOU ALL...

Väntar fortfarande på lite intyg, tycker de kan ta och komma nu, och att alla de intyg som inte jag ska skaffa också blir klara... Hoppas det blir flytt..

Blue Thoughts?? Haha givetvis, vad tror ni om mig egentligen.. Inte jag lägger av så där helt plötsligt.. Första tankarna brukar ju komma ungefär samtidigt som jag vaknar och det fortsätter sedan med jämna mellanrum under hela dagen..  hehe... Tur man har ett foto man kan ta till i nödsituation haha. Då får man ju se de vackra ögonen och allt annat vackert haha...
Fan vad tönn man kan vara hehe... Vi släpper det spåret för idag va hehe..
Men jag gillar mig själv ändå haha... Jaja henne också hehe.. Sluta nu va hehe

Nähä något annat då? Nja nä inte precis, ligger på soffan nu och väntar på att jag ska ut och köra igen, och sedan är det hem i soffan igen och slappa och ladda upp för LG imorgon som typ varar hela dagen.. Trevligt sitta upptagen i möte hela dagen hehe... Tur det är trevligt sällskap där i alla fall.. Mestadels i alla fall.. Haha nä skojade.. Lite haha... 

Nä om man skulle ta o slappa lite redan nu? Kan ju passa bra eftersom jag inte har så mycket mer att skriva om och ska man vara ärlig och läser igenom vad jag EGENTLIGEN har skrivit idag så har jag ju inte haft något överhuvudtaget att skriva om idag, mest ordbajseri på hög nivå haha..
Liten besvikelse är väl att det känns (rätt eller fel vet jag inte) som om alla ord inte är lika värda.. Mer säger jag inte om det...

Nu slutar jag

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0