Onsdagsmos....

Då har det hunnit att bli onsdag och mitten av arbetsveckan är nådd..
Har väl inget speciellt att skriva om idag heller och skriver väl på så får vi väl se vad det slutar som när allt väl är slutskrivet för detta inlägg...

Jobbat har man gjort idag och allt har flutit på bra på jobbet och det har gått ganska snabbt måste jag faktiskt medge med en övning på förmiddagen och ett möte efter lunch.. Men har även haft lite tid för lite tankar av olika slag som jag inte riktigt vet vilken riktning de kommer att ta till slut.. Snurrar lite i skallen.. Har väl lite att göra med min lista som jag haft med här de senaste dagarna.. Om ni missat den och vill se orginalen får ni bläddra till de tidigare inläggen, för idag har jag bestämt mig för att revidera listan lite och byta ut lite på den.. Så den nya listan ser ut enligt följande..

Jag skulle kunna om jag velat och vågat att:
  • skriva om ett sms jag skulle vilja skicka..
  • berätta om ett öga till öga samtal jag skulle vilja ha..
  • berätta om någon jag skulle vilja krama..
  • skriva om någon jag skulle vilja kyssa..
  • berätta om någon som jag tycker om...
och anledningen att jag inte gör det är den samma som tidigare gånger och modet.. 

Nåja.. Efter jobbet så stack jag och lämnade bilen till min mamma så det blir jättekul i morgon att behöva ta bussen till och från jobbet... Not that funny but what to do... Ingen som är sugen på att hämta mig och köra mig till jobbet?? hehe..

Något annat att berätta? Nja det är en del som uppfyller min hjärna just nu men ja, det är bara att läsa ovan.. Men annars så skulle jag kunna berätta att Mathias ska på intervju om tjänst som tim vik på mitt jobb på måndag och jag håller tummen på att det ska gå bra, även om jag inte har så mycket att säga till om där, men han har haft praktik där innan i tre omgångar så jag hoppas att det ska gå bra..
Christofer har hittat en tjänst där han går in och jobbar vid evenemang på Swedbank Stadion/1910/O'Learys med servering och bar-arbete... Håller tummarna för båda att det ska gå bra, för de är värda det..

Nä nu var det väl inte mycket mer att ta upp här i bloggen för denna gången.. Imorgon är det torsdag och det är internrevision hela dagen om jag minns rätt, så då vet man vad man ska vara sysselsatt med ju hehe.. 
Men för att inte trycka ut allt för mycket mer meningslösa bokstäver, ord och meningar, med både felaktiga och rätta meningsuppbyggnader så tror jag att det kan vara dags för mig att börja tänka på avslutning av detta inlägg och jag gör det med en avslutning jag inte använt mig av på ett tag.. (Jo orden men inte bilden hehe)

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0