Onsdagsdos

Då var det onsdagens som i rasande fart rusade in i mitt liv..
Efter en väldigt jobbig gårnatt och dag så hade jag lite mer förhoppningar om denna dag och tänkte att det kan ju inte bli mycket värre.. Natten som gick var något oroligt sömnmässigt och jag råkade stänga av både primär-klockan och sekundär-klockan alldeles för tidigt.. Vaknade med en lite gnagande känsla men gjorde mig iordning med ett ständigt bråkande med hjärnan..
Ja jag vet det låter korkat, men efter ett allvarligt samtal med mig själv på väg till jobbet så kändes allt mycket bättre, eller ja bättre i alla fall..
Dagen har flutit på utan några större missöden, lite dippar, men då dunkade jag pannan i skrivbordet så glömde jag det (skojar lite)..
Känns som en okej dag på jobbet i alla fall, och vissa gör det mer outhärdligt (inte själva jobbet utan att man mår lite si så där) och det känns som om telefonen ringt ovanligt mycket idag, men det är helt okej, får ju dagen att gå undan..

Nu är jag i alla fall hemma, efter att ha fixat lite ärenden efter jobbet.. Funderar på om jag ska äta något idag eller inte, är både hungrig och inte hungrig, eller så är jag kanske bara sugen på något.  Får väl se om jag kommer till någon slutsats som säger antingen att jag ska äta eller inte.. Och i så fall vad? För just nu har jag inte en blekaste aning om vad jag är sugen på.. Äkta danska smörrebröd hade ju inte varit så dumt, men lite svårt att få tag i hehe.. Dessa svåra beslut..

För att svamla till det totalt kan jag ju också skriva att jag har inte tänkte så mycket på blue feelings idag, men ändå har jag hehe..
Mer har jag inte att säga om det idag.. En dag när allt känns bättre inombords blir det säkert mer varma ord och liknande i detta fall.. Men for now.. Nope...

Hur jag ska avsluta detta idag?? Ja eftersom det känns lite bättre idag så får jag väl justera bilden lite så det blir så här:

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0