Måndagstanken

På många sätt har det varit måndag idag..
Vad ska jag skriva om idag då? Tja jag skulle kunna skriva om dagen på jobb men det har inte hänt så mycket spektakulärt och efter det hjälpte jag min mamma med inköp, kört Mathias och hämtat hans almanacka och lämnat lite snus till Christofer så kanske inte jättespännande

Jag skulle ju kunna skriva om ett brev jag skulle vilja skriva..
Jag skulle kunna berätta om ett öga till öga samtal jag skulle vilja ha..
Jag skulle kunna berätta om någon jag skulle vilja krama..
Ja jag skulle t o m kunnat skriva om någon jag skulle vilja kyssa..

men jag väljer att låta bli, dels för personen/personernas skull men just nu även för min egen skull, vill inte riskera sabba något...
Så ni får nöja er med ett Saar Såå with love and hell fire

Spårlämningar
Skrivet av: Mathias

Sv: En tår föll nog på min kind när jag läste den :')

2011-03-08 @ 00:40:22
Här hittas jag: http://enstundmeedtias.blogg.se/
Skrivet av: Helena

Vad fint men go for it boy what have you to louse ?

2011-03-10 @ 19:28:02
Här hittas jag: http://hesse.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0