Måndagsspiken

Jaha då har den där dagen kommit igen.. Everybody love mondays haha.. eller kanske inte.. Är väl bara Angelica som gör det, i alla fall som jag vet, eller ja om jag inte är ledig på en måndag för då gillar jag den ganska bra också hehe.. 
Men å andra sidan så var jag faktiskt ovanligt pigg när jag vaknade imorse, även om jag trodde jag var en timme för tidig för klockan var ju inte ändrad i bilen hehe... Och faktiskt känt mig ovanligt pigg hela dagen idag på jobbet.. Och vad det gäller jobbet så har det varit en bra dag på jobbet idag... Så även om det bär emot så måste jag faktiskt skriva till dig Angelica... Denna måndagen var en bra måndag hehe...

Förmiddagen flöt på i ganska snabb takt med hämt av en servicebil som varit inne och fått lite inredning och sedan var det lite smärtsam avslappning hehe och sedan var det ju i princip dags för lunch där det blev en gyros med massor av god tzatziki.. Inte så dumt alls.. Eftermiddagen blev ett litet typ kund-/servicebesök för att sedan bli en tur till våra vänner på Kjell & Co.. En del rapporter att skriva och skicka har det ju också varit, som vanligt när det är måndag..

Väl hemma så var det dags för middag, mest för Mathias och sedan har det varit lite TV tittande innan det var dags att köra kära sonen hem till sin mamma igen... 
På tal om söner så har tydligen min andra son Christofer nu bytt förnamn till Roland hahaha.. Fråga mig inte varför hehe.. Får väl se hur länge det håller sig, men Mathias och jag har lovat varandra att vi ska acceptera hans namnbyte hehe...

Vi är inte riktigt navlade någon av oss hehe

Hmm Jaha.. det var väl dagen i stora drag det... Vill också berätta att jag haft en skön känsla i bröstet idag, trots eller p g a the blue feelings, men idag har de fått mig att må bra, igår var det väl lite tvärtom, men det är som jag skrivit innan, det är en bitter ljuv känsla, älskar ju känna känslan av värme i bröstet men JA givetvis hade det varit bättre om den hade varit besvarad haha.. Det är så svårt att förklara och begär absolut inte att någon ska fatta eller förstå.. Men jag mår mestadels bra och det är väl det som är det viktigaste för mig, tycker i alla fall jag.. hehe... 
Sött har jag ju alltid gillat hehe... Tolkas som det tolkas vill... 

Nä nu har jag nog skrivit nog för idag skulle jag tro.. MEN..
Innan jag slutar så skulle jag vilja ge ett stort fång, eller som det i detta fallet är en stor korg med blommor/rosor som lite upppiggande till en speciell person... Hoppas att det kan hjälpa och pigga och glädja något..
Till vem och varför håller jag för mig själv... Som respekt för denna person.. Tänker på dig i alla fall...

Nä nu är det en avslutning som gäller av detta blogginlägg och det finns väl inte så mycket mer att skriva och finns väl bara ett sätt att avsluta detta lilla inlägg som faktiskt blev lite längre än vad jag trodde när jag började på att knappa tangenter..
Må gott alla och ta vara på varandra, man vet aldrig vad man missar och/eller förlorar...

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0