Måndagskorken

Då var det den där måndagen igen hehe...
Men det är så mycket lättare att vakna och stiga upp på morgonen när det är ljust ute och solen t o m skiner... Det gjorde det t o m riktigt trevligt att åka buss till jobbet idag..

Och det har varit en bra dag på jobb också, och allt har flutit på som sig bör.. Så inte mycket att klaga med andra ord.. Fast inte så mycket att skriva om dagens jobb precis hehe..

Efter jobb stack jag hem en runda till min kära moder och snackade lite skit innan jag stack hem.. 
Har pysslat med lite pappersarbete för att se till så att man har de bästa förutsättningarna för att få till en flytt..
Nu kan jag bara vänta på de papper som jag beställde idag så ska snart allt vara klart för inskick.. Sedan är det bara att hålla tummen tills den vitnar och hoppas på tur..

Det är inte ofta som jag brukar kommentera kommentarer i mina inlägg, men jag fick en kommentar om jag var kär? Nja kanske att ta i lite men väldigt intresserad skulle man väl kunna säga, men ett ärrat och tidigare väldigt ofta brustet hjärta har lärt mig att inte ta ut något i förskott utan jag tar det som det kommer.. Blir det så blir det och då kan jag brista ut i sång haha, och ja byta ut det blåa hjärtat till ett rött hjärta haha, because then I dont have to feel blue.. Hehe Better to feel red??? haha Nä rädd vill jag inte vara hehe..
Så kort sammanfattning Intresse finns resten är upp till karma haha

Nä nu har båda sönerna kommit hit så nu avslutar jag detta inlägg

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0