Måndagsketchup

Så var det måndag igen, satan vad de kommer ofta nu för tiden...

Vad kan ha hänt en dag som denna då? Tja har ju haft semester idag så jag har ju bara haft det bra hehe
Vaknade så där lagom vid runt nio och sedan körde jag Mathias till sin jobbintervju och samtidigt passade jag på att ta en kopp kaffe och pratade med lite trevliga kollegor på jobbet.
Vi får väl se hur det gick för sonen, han skulle väl få besked på torsdag. Håll tummen alla.

Efter att det var färdigt körde vi in på Lidl och handlade lite frukost hehe eller ja vaniljmunkar och chokladcroisanter. Kan ju inte påstå det var en rälig frukost, kanske inte så nyttigt men gott hehe

Nja sedan har det väl inte hänt så mycket som är värt att nämna. Haha hur intressant kan det vara att läsa att jag tittat på ett foto som en trånande fjortis haha. Det hade ju varit betydligt trevligare att titta in i dessa vackra ögon i verkligheten istället men vad ska man göra hehe man får ju då ta second best hehe. Men Gud jassa jag hade gärna suttit framför henne och tittat in i hennes ögon och berättat för henne hur söt fin och vacker jag tycker att hon är *rodnar*

Haha fan vad löjlig jag är

Nä nu blir det inte mer skrivit för denna gången haha, no more suger today...

Saar såå

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0