Fredagsros

Då var det alltså fredag och jag ska försöka få ihop ett litet inlägg hade jag tänkt.. Idag har det varit sova länge och vakna när jag vaknar och bara ta hand om mig själv, och för det ska funka så måste man ju vara ledig och därför hade jag semester idag.. Så skönt... 

När jag vaknade imorse var det en person som föll mig i tanken, det var ju en underbar tanke att vakna till, även om det varit betydligt trevligare att kunda vända sig om och se henne ligga där.. Men men fick skickat iväg något sms i alla fall... Och om det skulle vara som så att du läser här inne ska du veta att du finns mycket i mina tankar.. Tankar att få hålla om dig, få känna dig nära, känna din värme..

Nog om det, tror inte jag lägger in min punktlista i detta inlägg.. Är det någon som är ny här och inte läst den är det bara att läsa inlägget från igår..

För att kommentera den långa kommentaren från Hesse, jag kan väl hålla med dig att det är med någon skräckblandad förtjusning man släpper in någon i sitt hjärta.. Men samtidigt som det är så skrämmande så är det en sådan skön varm känsla som fyller kroppen, hjärtat och själen.. Så får denna tjej mig att känna det, fast hon vet nog inte riktigt om det, men jag är beredd att göra mycket för henne, aldrig jag skulle vilja henne något ont inte göra henne illa.. Om det går så långt så är hon ju inte min första kärlek men jag hoppas innerligt att hon kommer att vara min sista i så fall..

Nå då var det sagt.. Lämnat ut mig lite men inte totalt..
Nu sitter Mathias bredvid mig i soffan och ska tillbringa lite tid med sin kära fader i helgen, även om han visst skulle ut och svira ikväll.. (hmm svira, lät som om jag var född 1932 haha)..

Men mycket mer har väl inte hänt idag kan jag väl påstå.. Jag lovade förvisso att jag skulle lägga in en låt jag kom på igår, men har tänkt på det och tänkt att den nog skulle avslöja lite mer än jag är villig att avslöja just nu.. Så så var det med det, sånt är det och så får det bli.

Nä nu ska Mathias och jag försöka planera lite mat för dagen så jag avslutar detta inlägg och kanske, men bara kanske, återkommer jag med ett inlägg lite senare idag...

Spårlämningar
Skrivet av: Helena

Det var precis så jag mente med kommentaren tack,



Jag skall ha en älg icke tu tal om saken jag skall inte rätta mig efter andra kvinnor i min ålder som har änglavingar, Hjärtan, blommor osv. Sen har jag en sak jag velar över, jag skulle ha joinat marinen i 19 års åldern men jag har kroniks hälsene inflammation så det sprack dessvärre men jag har alltid älskat båtar så jag funderar på ett litet ankare på handleden men inget gör jag förens jag tänkt rejält, Kramsing Helena som hoppas det går att ro iland dina känslor och att det blir du och ??? kalla??? nä skämt åsido jag hoppas verkligen att hon vet att hon är lyckligt lottad som har en sådan fin kille som dig brevid sig, Kram igen H.

2011-03-11 @ 17:33:23
Här hittas jag: http://hesse.bloggspace.se
Skrivet av: Mathias

Hihi jag skrattade åt "Svira" :) kan vara för att jag är lite på lyset (hmm "Lite på lyset", lät som om jag var född 1932 haha).. ;D

2011-03-12 @ 03:10:11
Här hittas jag: http://enstundmeedtias.blogg.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0