Förklaring

Varför så många blå hjärtan i min blogg nu förtiden?? 

Tja skulle kunna ge er en enkel förklaring att det har med mitt MFF hjärta att göra, men det är inte så mycket det hänger på utan att det är mer att så länge jag inte har kärleken från en (för mig) vacker kvinna i mitt liv så kan jag ju känna mig lite blå.. Fast låter bättre på engelska: Feeling Blue..
Och känner jag mig så ja då är hjärtat lite blått det med och därför är det blåa hjärtan som gäller tills kärleken faller ordentligt i mitt knä, "på riktigt", då blir det ett rött hjärta... (om jag inte glömmer bort mig d v s hehe)
Hoppas att det förklarar lite och att det var en förklaring som gick att förstå...

Spårlämningar
Skrivet av: ryssen

oh så du är kär!!! hoppas du får din kyss snart! I verkligheten alltså!!

2011-03-21 @ 11:48:59
Här hittas jag: http://www.nattstad.se/natski

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0