En söndagstanke...

Ja det skulle man kanske kunna tänka sig.
Men å andra sidan har det inte hänt så mycket egentligen..
Helgen har gått men inte så mycket gjort eftersom jag och min mage absolut inte varit överens och vänner denna helgen.
Som ni kanske märkt i bloggen så har jag läst mycket den senaste tiden och är inne på min 4e bok sedan i onsdags. McMaffia heter den och ännu en i raden av mina sk faktaböcker om den undre världen men mer om det när denna bok är färdigläst.
Annars inte mycket, varit hemma hos Christofer, Emma, Livia o lilla magen idag, lika trevligt som vanligt.
Men det var nog allt för denna gång nu ska jag prata lite allvar med magen..
Saar Såå

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0