Drömmar... 2 oh no I did it again

Nu har jag varit ute på dejt med en kändis i natt igen... Jag vet inte vad det är med mina drömmar haha... Eller om det på något sätt är en kanalisering av mina tankar om någon annan person?? Tja jag vet inte hehe, men dejt har jag varit på i natt och ännu en gång har det varit en kändis som ville kyssa mig, och ja det fick hon ju haha... Mer än en gång hehe... Ska inte gå in på för mycket detaljer om drömmen Hehe *rodnar lite*

Vem det var?? Ja du.. Haha... Denna gången var det alltså inte Charlotte Kalla utan denna gången var jag ute på dejt med:
Ja just det Linda Bengtzing haha

Fast kändes inte som dejt kändes som allvarligare än så haha och mycket trevligt hade vi, eller hur?

Nåja... Min hjärna är en komplex liten filur haha, men som jag skrev innan så kanske det är en kanalisering av mina andra tankar som ständigt hoppar omkring i min hjärna, för det är en känsla jag fick i drömmen.. Ja jag är väldigt bra på att analysera mina drömmar ibland när jag drömmer dem.. hehe
Nä det var allt för detta första inlägg för dagen

Spårlämningar
Skrivet av: Lilla jag

Skönt att det inte bara är jag som drömmer snusk nu för tiden...:) Jag pippade Adam Sandler här om natten, slå den du! ;) Hahaha

2011-03-14 @ 23:31:37
Här hittas jag: http://nocrysweetnes.blogg.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0