Var var vi igen..

Hej blogg o go vänner och alla andra som läser...

Skulle ju skrivit något igår men det blev ju inte så mycket med det precis, kanske kan bero på att jag somnade på soffan och sov alldeles för länge och när jag väl vaknade så kände jag inte riktigt för att skriva. Men jag hade en bra gårdag annars.. Kändes bra inombords och det gillar vi..

Någon i mina tankar igår VÄLDIGT mycket...

Natten blev lite värre, svårt att somna (konstigt?) och somnade någon gång efter 2.. Drömde jättemycket och jättejobbigt i natt där både jag Christofer och Mathias var med... Var riktigt jobbigt när jag vaknade, jo jag vet att det är en dröm men drömmar kan sätta sig väldigt hårt...
Får väl krama om Christofer idag..

Nä nu måste jag fortsätta, kommer säkert tillbaka sedan

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0