Söndag i mörker??

Då var det söndag igen, och lite kass dag idag..
Vaknade med huvudvärk och ont i ryggen och det känns som om det suttit i hela dagen och just nu ligger jag här och har sådan jävla malande huvudvärk..

Nåja sömnen blev till vid 10 tiden, och jag somnade väl inte riktigt förrän vid 3 i natt och vaknat lite till och från så tyvärr så var det som så att det inte tog många timmar innan jag somnade på soffan... Är väl lite inombords som inte är som det ska vara kanske också kan vara en bidragande orsak.. Men nåja tillslut så vaknade jag väl till liv och efter en stund så begav jag mig till COOP för att i alla fall köpa lite middag till idag.. 

Hela helgen har väl egentligen bara bestått av middagar och inget annat.. Men jag fick ihop en middag idag och det blev Potatis Bea och flintastek, vilket var helt okej mat, men hjärnan var nog mer sugen på det än vad jag tyckte att det var när jag väl åt det.. I efterhand så hade jag nog valt mer tomat, lök, bröd, oliver och fetaost.. Men å andra sidan vem vet hade jag köpt det hade jag kanske varit mer sugen på flintasteken...

Mathias hörde av sig och frågade om jag ville hänga på med till OLearys för att kolla på Malmö FFs match mot AIK.. Och eftersom han lovade bjuda på en öl så tackade jag haha.. Nä det var mycket sällskapet med Mathias som lockade.. Så vi satt där och tittade på matchen, nacken och skalle och rygg värkte, ölen var god, men matchen tror jag inte att jag vill prata och diskutera så mycket om.. 

Kan väl inte påstå att Malmös spel livade upp mycket, men AIK gjorde det bra.. Jobbigaste var nog den eller de personerna som satt bredvid oss, jag tror att de pratade och kommenterade matchen och spelare i nittio minuter och vissa av analyserna var väl inte så välgenomtänkta och jag hade många tankar på hur jag skulle kunnat täppa igen truten på dem, allra helst närmast.. Men jag höll mig lugn utåt i alla fall..

Christofer har varit på Tosselilla idag, men sist jag hörde om det så hade han inte fått åka gocart än, men jag hoppas att han fick någon tur där i alla fall haha... Tror det var det han såg mest fram emot..
Vi SMS lite om matchen och blev inte så mycket snack om Tosselilla då, för det var så mycket besvikelse i matchen.

Nåja jag kan väl inte påstå att mycket i det här inlägget ligger i det positivas tecken precis men idag är väl en sådan dag och då får det väl bli vad det blir, men jag är glad för att det finns människor som kommer in på min lilla blogg och läser.. Visst ibland skulle jag väl kunna önska att det kommit in fler och läser men kanske ska tänka att det är bättre med kvalitet än kvantitet??

Men men det blev ett litet inlägg idag i alla fall och det är väl rätt bra med tanke på att jag för någon timme sedan inte kände att jag hade några ord att sätta ner på min blogg idag och jag tänkte skita i att skriva något alls idag.. Det visar väl att det finns egentligen så många ord som finns inom mig som bara vill ut.

Många tankar om saknad längtan och annat finns väl där också men jag orkar inte skriva om det just nu.. Jag tror istället att jag tar den enkla vägen ut ur det här inlägget genom att bara avsluta här och nu...


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0