Onsdagstankar i förskingringen

Får väl först tacka blogg.se att fotona jag MMS-bloggade om i lördags kommit in idag... Hmm och vissa två gånger... Nåja ser inte klokt ut, men jag låter det vara som en påminnelse..

Då var det alltså onsdag och känns som om veckan går med rasande fart mot sitt slut.. Varmt har det varit idag också på gränsen till kvavt, men hör att det börjar blåsa upp nu och de lovade ju på radion att regn skulle komma in söder ifrån ungefär vid den här tiden..

Nåja kom till jobb idag vid 07.20, men var lite sen p g a att jag skulle köpa med lite frallor till jobb idag också.. Och likadant imorgon OCH likadant på fredag haha.. Får nog efterstämpla istället så jag tjänar lite på mina tilltag haha..
Var lite trött imorse men det var ju självförvållat och det var ju trevligt SMSande igår när jag skulle sova hehe...

Har varit en lugn dag på jobbet idag och varit riktigt bra. Jag och min kollega I var iväg på ett litet "säljbesök" på Miljöförvaltningen idag, och vi får väl hoppas på att vi lyckades få fram vårt budskap på rätt sätt..
Har väl egentligen inte så mycket att skriva om när det gäller jobbet.. Men som sagt, kortfattade versionen är ju att det var en bra dag hehe..

Hade tänkt jag skulle sluta klockan 4 idag men kom givetvis inte iväg förrän närmare halv 5, då var det hem och hämta Mathias som skulle hem till sin mamma efter att ha tillbringat någon vecka här hos mig, vilket har varit väldigt trevligt..

Hungrig känner jag mig väl lite, men har inte något hemma och just nu känner jag väl att jag inte orkar ge mig ut och handla något heller.. Blir väl en lite bakvänd moment 22.. haha har ju bara mig själv att skylla..

Hmm ja just det, glömde ju skriva något inlägg igår.. Men hände inte så mycket egentligen, förutom Sveriges match mot Finland som slutade i verklig dur och en hattrick av Zlatan och ett bra spel av hela laget, även om jag kanske tycker att Isaksson ser lite skakig ut ibland.. Och tycker att Chippens konstspark var värd ett bättre öde.. Men det var en trevlig match i alla fall...

Hmm något mer??? Nä jag tror inte det egentligen.. Vem jag SMSade med?? Haha for me to know.... 

Känns som om jag har massor av ord som vill ut. Problemet är bara ett, jag vet inte riktigt vilka ord som vill ut.. Låter det konstigt eller börjar ni bli vana vid det vid det här laget?? haha...
Två som jag känner som ska befinna sig på Sweden Rock i Norje... Liiite avis är jag allt.. hehe.. Men hoppas ju att få hem lite demoskivor när en av dem kommer hem i alla fall haha.. Men tror ärligt talat att hon kommer att glömma det.. hehe

Nä nu ska jag kanske avsluta innan det blir mer svammel de lux...

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0