Noch einmal, habe ich leichtsinnig und nicht geschrieben ..

Ja jag vet.. Jag är lite slarvig nu för tiden.. Vet inte om det är sommaren, eller om det är längtan efter semestern som gör att jag inte skriver så mycket nu för tiden.. Eller så är det helt enkelt den fruktade bloggtorkan..
Nu har jag fått mina böcker också och då blir jag automatiskt lite tystare haha... Kommer en recention om en liten stund skulle jag tro...

Igår så var det utbildning hela dagen så egentligen hände det inte så mycket.. Jobbade från ca 07.00 till 17.30, efter det så kom jag hem och la mig och läste lite och sedan körde jag och hämtade upp Mathias för vi skulle titta på när Christofer spelade match..
De möte Croatia och matchen slutade 3-2 till Eriksfält.. En seger.. Alltid trevligt..
Målen kunde inte Christofer göra mycket åt.. Första var ett skott utifrån som tog på benet/ryggen på en försvarare och ändrade riktning och även om Christofer kämpade att byta riktning gick bollen ohjälpligt i mål.. Andra målet var också ett skott utifrån, ett kalasskott nära krysset och även om sonen låg som ett sträck i luften så nådde han den inte riktigt...
Nåja det var en vinst och Mathias och jag njöt av spelet och det sköna vädret.. Nice...
Även Emma, Livia och Christofer/Mathias mamma, mormor och morfar var på plats för att heja på...

Efter matchen så körde jag Mathias till Möllan och sedan körde jag hem och la mig för att läsa vidare och fick läst ut boken och sedan var det dags och sova och ja.. nu är det idag haha... och här har det inte hänt så mycket än.. Solen skiner och jag sitter inomhus och njuter av ACn.. Tydligen ska det givetvis bli dåligt väder i helgen när jag är ledig..

Nä slut för nu..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0