Jo det var ju som så att...

Hade ju lovat att jag skulle göra ett litet inlägg om Christofers match som han spelade igår, men det blir nog inget längre inlägg om det i dag heller, jag har precis tankat över alla bilderna till datorn... Men orkar nog inte skriva något idag om det hela, men jag tänkte bjuda på en bild i alla fall.. Eftersom Christofer lyckades knipa en straff igår så tycker jag att ni ska få se det i alla fall.. Bilden är något suddig men räddningen är ju klockren..

Men även om det var en snygg räddning och han gjorde ett par till i matchen så var han så här glad efter åt:
Kan ju bero på att de förlorade med 0-2 kanske??

Nåja, efter matchen så körde jag och Mathias hem Christofer till Emma och vi for vidare hem till mig där det tillagades lite middag bestådende av kotlett gratinerad med svampstuvning och ost, och till det lite stekt nypotatis och bea-sås.. Inte alls så dumt..

Mathias skjutsade jag till en fest lite senare och resten av kvällen tillbringade jag för mig själv hehe... 
På tal om inget så när jag gick och la mig i fredags så kände jag precis som om jag hade jättesvårt att andas, hostade jättemycket... Tog av mig min halskedja för det kändes som om den var i vägen.. Men när jag varit uppe lite och druckit och sedan öppnade sovrumsfönstret när jag la mig igen så kändes det helt plötsligt bättre så jag vet inte riktigt vad det var som gjorde det..

Nåja det var en liten utsvävning... Lördagen blev till söndagen (inga problem med andningen under den natten) och då låg Mathias fullt påklädd i soffan lätt snarkande och när jag kom ut från toaletten så hade jag en känsla i kroppen att det inte bara var vi två i lägenheten så jag gläntade lite på dörren till Christofers rum och där satt han på sängkanten med ett stort leende och hade precis vaknat...

Efter en stund så ville Christofer att jag skulle köra honom så han kunde få lite frukost, så det slutade med att vi hamnade på Subway... Jag kan väl säga att jag köpten en liten 15 cm och det var betydligt mycket mindre än vad Christofer åt haha.. Efter det så körde jag honom hem till sin mamma där han senare skulle äta middag haha...

Jag kom hem igen och fick tillslut upp Mathias och lite senare så var det dags för lite middag för oss också och det blev gryta och ris och lite efterrätt på det så det var inte så dumt alls...

Nåja söndagen börjar gå mot sitt slut och det ser ju ut som om jag får ihop ett hyfsat inlägg i bloggen idag ju.. Inte så dumt, eftersom jag inte trodde det när jag började skriva på det här, trodde det skulle ta slut efter Christofers straffräddning.. Imorgon är det måndag och det är dags för jobb igen och Mathias ska börja på sin praktikplats...
Själv ser jag så mycket fram emot att det ska bli min tur att ha semester.. Men det är någon vecka kvar till dess... Men ja det ska bli så skönt...

Denna vecka som kommer så är jag ensam på min "avdelning" och det är en hel del att göra, men det ska väl fungera det också hehe...

Nä nu orkar jag inte skriva mer denna gången.. 

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0