It's a dog eat dog-world


Bättre än så här blir det inte idag

 

Hmm det har blivit slarv med mitt bloggande den senaste tiden.. Även om ni fick två inlägg igår, så blev det mer bloggande om fotboll eller ja kanske mer läktarkultur.. Men men... jag återkommer säkert snart med ny kraft..

Hände det något speciellt igår då? Nja inte något särskilt precis.. Jobbet skuttade på som vanligt och när jag kom hem så stack Christofer och jag till COOP och handlade lite korv och potatissallad så vi fick lite mat i oss.. Efter det så körde jag honom till träningen och sedan stack han hem till Emma efter träningen..

Regnet öste ner en period och jag satt i soffan och kollade TV och pulade lite med datorn..

Hmm låter ju som ett strålande liv hahaha.. Nä inte så farligt som det låter.. Lite dött nu bara.. Längtar väl mest efter semestern men det är ju en 4 veckor till dess men längta kan man ju börja göra redan nu..
Fick även skrivit en liten överklagan i ett ärende igår, så får jag hoppas att de förstår situationen och vad jag menar med det hela.. Blir lite enklare då..

När lönen kommer så ska jag iväg till IKEA och köpa en ny stor (betydligt tjockare) bäddmadrass och eventuellt så tänkte jag köpa nya täcken eller eventuellt ett stort täcke, nåja får väl se vad det blir av det hela..

Sitter nu också och väntar på tre böcker som jag har beställt, så jag har 4 böcker under semestern som ska plöjas genom.. Det är tre böcker av Jens Lapidus (Snabba Cash, Aldrig fucka upp och Livet Deluxe) samt en av Jay Dobyns (En mot hundra: jag infiltrerade Hells Angels).. Återkommer väl när jag läst dem haha... Hoppas på många sköna dagar i hängmattan med böcker, eller ja, hängmatta var kanske lite mycket sagt även om det hade varit skönt, men det blir väl Baden-Baden stolen istället, men det funkar ju precis lika bra haha... Så slipper ju kroppen (eller jag) se ut som en rullad kassler eller något (om man nu har en hängmatta som är nätmodell)..

Solen käns förvisso långt borta just nu och när jag tittar ut genom mitt kontorsfönster så är det väldigt mulet och svart på himlen..

Nä nu ska jag inte sitta här och gnälla utan jag tänkte jag skulle sluta lite tidigare idag och börja njuta av helgen och allt vad det innebär...

Tankarna på någon finns där rätt mycket måste jag säga.. kramsjuk är jag väl också..

Får väl se om vi hörs mer idag...

 


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0