Fredagen har kommit...

Fredagen har kommit, eller ja, när jag skriver detta så har ju större delen av fredagen gått.. Men det har ju varit en solig dag.. Men jag hann med en hel del på jobbet idag, kan ju också bero på att det var klämdag och de flesta som brukar kontakta mig och mina kollegor hade väl antagligen tagit ledigt idag eller var rent av lediga enligt avtal.. Men som sagt skönt att få något gjort utan allt för mycket störande moment.. Även en hel del kollegor på jobbet hade semester idag..

Mathias och jag bestämde oss idag för att maten skulle bli lite grillat, men hur gör man då när man bor på åttonde våningen och inte orkar springa ner på gården och använda grillen?? Jo man använder sig av ugnen och sätter på grillen och använder grillgaller... Så det blev en flintastek och potatissallad, lite fetaost, oliver och trepepparbea.. Riktigt gott tyckte jag i alla fall..

Sedan la jag mig på sängen och spelade lite Angry Bird på mobilen, och nu sitter Mathias och spelar samma spel på datorn..

Märks det på mina ord att jag inte har så mycket att skriva om idag? Haha.. Ja det är nog så.. Har väl inte hänt så mycket.. Men imorgon är det ju party... Christofer ska ju ha sin födelsedagsfest.. Blir väl ett femtontal imorgon, med smörgåstårta och go dricka skulle jag tro.. Sedan får vi ju se vad han tycker om presenten jag köpt.. Som jag skrev igår kan jag ju inte skriva så mycket om det här på bloggen för jag vet ju att sonen dyker in här ibland hehe och så enkelt och bra ska han inte ha det ju...

Nu ska jag bara komma på vad jag ska ha på mig imorgon ju.. Chinos och en skjorta kanske?? Tja det återstår att se vad det blir tillslut.. Jag lovar att återkomma haha...

Dagens bild här uppe?? Tja inte så svårt... Skulle kunna vara att jag är redo att ge mitt hjärta till någon som är rätt...

No more text today eller just nu i alla fall..


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0