En ledig dag...

Visste inte om jag skulle skriva något idag eller vad jag skulle göra... Har i alla fall varit ledig idag och det har varit helt underbart skönt att vara ledig, känns som om jag behövde det, en dag att bara kunna njuta av ledighet.. 

Vaknade vid nio första gången och undrade varför klockan inte ringt än, men somnade om efter en liten stund och vaknade sedan vid lite efter 10.. Kom i alla fall upp till slut och när jag och Mathias var klara så stack vi ut och tog oss till Mobilia där vi intog en liten lunch.. Mathias körde på en köttgryta och jag körde på en spätta.. Och vi tog varsen starköl till maten..
Vi gick omkring där lite och jag försökte hitta någon skjorta som jag skulle kunna ha på mig på lördag, när Christofer ska ha sitt (förtidiga) fördelsekalas.. Lite party.. haha.. Men kunde inte hitta någon som talade till mig om ni förstår vad jag menar.. Ingen skjorta som jag såg och tänkte JAA den vill jag ha... Så jag vet inte vad jag ska ha på mig..

Både Mathias och jag hittade i alla fall vars en present till Christofer..
Haha trodde du jag skulle skriva vad det var här Christofer?? hahah Dum är jag men inte korkad haha..

Vi traskade omkring där på Mobilia lite men sedan skulle Mathias träffa Christofer i stan så vi gick till busshållplatsen och vi delade på oss vid Södervärn där jag bytte buss och Mathias fortsatte upp till Gustav..
Kände samtidigt hur en liten huvudvärk komma krypande så när jag kom hem sov jag lite middag på soffan hehe

Och jag vaknade till att Christofer och Mathias kom hem och sedan har vi tillbringat kvällen R-style haha...

Men nu har jag nog inte mer att skriva om tror jag.. Imorgon är det ju en klämdag för många men för mig är det jobb som gäller, men det lär bli ganska lugnt på jobbet, då många av dem som man brukar ha kontakt med genom jobbet är lediga, men då kan jag hinna med lite som ligger efter när man varit på kurs tre dagar och ledig en dag..  Sedan är man ju ledig i tre dagar ju så why not hehe..

Hade jag mer?? Nä jag tror inte det.. Mår jag bättre än i går? Ja lite i alla fall.. Solen och värmen och mycket ögongodis gör saker lite lättare om jag är på det humöret..

Vi hörs säkert snart igen..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0