Ingen idé på rubrik.. Det är som det är..

En söndag, och en söndag att inte behöva tänka på att imorgon är det jobb..
Det är faktiskt en ganska skön känsla.. Inte för att jag inte tycker om mitt jobb, men just nu är det skönt att vara hemma och bara vara.. Och ja som ni kanske läste igår så har det ju hittills bara varit positivt..
Jo jag vet att jag kommer att komma till stunder där jag kommer att sakna någon i mitt liv, men det tycker jag är helt okej och något som jag är medveten om, men det är skillnad att sakna någon i mitt liv och att sakna just en speciell någon i sitt liv eller ja..
Lät svamligt men jag hoppas att ni förstår hur jag menar.. Och ganska likt mig att svamla till det när jag inte riktigt får fram orden haha.

Då var det alltså söndag idag.. Och jag kan väl inte påstå att så mycket har hänt idag.. Mest suttit här och njutit av min granne som leker med sin nya borrmaskin.. Säger som jag brukar.. Är det inte bättre att göra klart alla hål på en gång och inte med 20 minuters mellanrum hehe..

Mathias och jag har, som vanligt, också skickat massa meningslösa, men ack så betydelsefulla, HeyTell meddelanden mellan varandra haha... Alltid lika kul. Kan väl meddela dig också Mathias att när jag tystnar helt plötsligt är det för att hjärnan blir blank vad jag ska skicka nästa för att många gånger så börjar våra meddelanden bli så skruvade att ja det går inte att dra det längre haha..

Glömde ju förresten att nämna i all sorg och ilska igår att det var meningen att jag skulle ha sett hela matchen igår hemma hos Emma och Christofer.. Nu fick jag ju bara sett typ 12 minuter.. Hmmm vet inte men sist vi tittade på match tillsammans så var vi på Nya Tröls och skulle käka och titta på match och då var motståndarna HIF.. Och då var det någon med initialerna KH som förstörde festen..
Nåja men på väg hem till Emma så körde jag en liten omväg till Liebenhaben och smet in på ICA Malmborgs och köpte med mig en hel del grillade revben, grillade kycklingvingar, lite nachochips och lite dippor. Tänkte att ska man se på fotboll så ska man ju titta på det med riktig fotbollsmat haha... Nu var det ju lite fler personer där men maten verkade ju räcka till alla i alla fall hehe..

Tittar ut och ser att det är lite muligt ute men när jag tittar ut blir jag ändå lite sugen på en golfrunda.. Kanske en liten runda.. Kanske inte en 24 håls runda som sist men i alla fall en 12 håls runda.. Kolla om drivern är bättre eller sämre än sist haha..

Nä nu har jag väl inte mycket mer att förtälja för stunden.. Sitter och funderar på vad det skulle kunna bli till middag idag? Just nu har jag inte den blekaste aning... Frukost?? Tja det räcker väl med en energidryck eller?? haha. Inte hungrig precis om jag ska vara ärlig.. Får väl återkomma när jag vet vad jag ska ha till middag, men tror inte att det blir något speciellt sexuellt upphetsande middag haha...
Hörs kanske senare... Saar såå
Puss och Kram

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0