Tystnadens uppdatering

Hejsan hoppsan på er alla.. Varit lite tyst här... Kan bero på att jag i förrgår inte kom i säng förrän vid 04.30 och sedan upp vid 10.. Nåja det blev en dag igår i alla fall.. Christofer kom tillbaka och lite senare så stack vi och hämtade Mathias, som hade tagit ett trevligt beslut att tillbringa helgen hos sin kära fader haha..

Vi svamlade lite om vad vi skulle käka för något till middag och det slutade med att vi hamnade på FoodCourt och intog en indisk/mexikansk buffé med mycket god mat och gott snack haha..

Mätta och belåtna tog vi oss den långa sträckan till Dormy för att titta och drägla lite på golfutrustning... Det är nog inte bara jag som skulle vilja skaffa lite nya golfprylar haha.. Och det finns mycket som jag skulle vilja ha.. Skulle väl vilja ha nya järnklubbor, kanske en ny driver och bag, kanske även en klubba som jag är rätt sugen på som är en chipper.. Skulle väl också kunna tänka mig testa lite hybridklubbor och rescuejärn.. Mycket haha... Dyrt ja haha.. Men ja önska kan man väl få göra i alla fall..
Idag blev det väl också en halv sovmorgon och inte mycket gjort idag.. Christofer försvann till Emma och Mathias försvann hem till en kompis för att kolla Skånederbyt mellan HIF och Malmö FF... (Matchen slutade förresten 2-2) Så ensam kvar var jag och jag lagade till mig en liten middag bestående av kyckling, potatis och en gräddig svampsås.. Inte alls så dumt..

Imorgon är det en annan dag och jag funderar på om jag ska åka till stugan imorgon eller om jag ska vänta tills på måndag, kanske stanna där några dagar, vi får väl se hur det blir med det hela.. Har väl inte riktigt bestämt mig än..

Vädret är väl inte egentligen stugväder, men jag längtar efter tystnaden och meditationen... Nåja vi får väl se vad det blir av det hela haha..

Hmm det blev inte mycket skrivit får jag väl erkänna, men har väl inte så mycket mer att skriva om egentligen.. Jag har semester och det har inte hänt så mycket haha.. Så vad ska jag skriva om då?? Jag har ju tidigare bett om förslag om innehåll men aldrig fått någon respons på det haha.. Eller så får jag tolka det som om det jag skriver duger så bra så haha...

Nä får väl ta och avsluta detta lilla inlägg istället.. Tror faktiskt att jag ska göra det med en liten låt som jag alltid gillat och som egentligen säger så otroligt mycket om man tänker efter och ni som känner mig vet ju att jag är rätt bra på det haha...

Vi saar såå...



Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0