Stupade..

Igår så stupade jag som en klubbad säl i soffan och vaknade 04.00, så därför blev det inte så mycket skrivit igår..
Men igår var det i alla fall sista dagen jag jobbade innan semestern, så man kan väl säga att det var en extremt bra dag på jobbet igår haha..

Plus att jag slutade lite tidigare också hehe.. Efter jobb så stack jag ut till min mamma i stugan och käkade lite innan jag stack hem..
Har väl inte så mycket att skriva egentligen, men ska försöka bli klar här hemma nu (med mig själv alltså) och sedan sticka iväg och köpa en häcktrimmer till min moder..
Mathias ska iväg och se Parry Hotter.. Så att hans barndom kan ta slut någon gång haha.. (och JA jag menade Harry Potter)
Christofer är kvar på Ljungens Camping, de har haft lite otur med vädret de senaste dagarna...

Men nu har jag inte tid att sitta här längre... Ska väl försöka få lite kläder på mig och borsta tanden.. Tur man inte behöver kamma sig haha..

Hörs säkert senare..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0