Söndag..

Idag vaknade jag i alla fall lite tidigare än igår.. Nåja.. Jag kom iväg igår till B&W och fick köpt en häcktrimmer/sax och passade på att ta en "frukost" på Pølsemannen, även om det jag hade tänkt käka där var slut, men två røda med brød är ju aldrig fel i alla fall haha..
Men kan väl inte påstå att jag har så mycket mer att skriva om vad det gäller gårdagen.. Men nu är det söndag och en ny dag och jag tänkte att jag skulle köra ut en runda till stugan och kanske där ta en liten frukost. Vädret är väl inte något som egentligen borde locka till stugåkande, men det ska jag göra i alla fall haha..

Idag är det väl dags för Christofer att åka från campingen, haha han ska tillbaka till verkligheten haha..

Som ni märker så har jag fullt sjå att ordbajsa för att inlägget ska bli mer än några rader haha.. Idag är alltså söndag och det är sista dagen av min ledighet för att imorgon ersättas av SEMESTER haha.. Ska bli så skönt.. 

Just nu lyssnar jag lite i bakgrunden på TV4 morgon.. Hmmm ja jag vet inte vad jag ska säga om hur reportern låter.. Men den förklaringen gav ju några extra rader på den här bloggen..

Nä nu ska jag nog börjar göra mig iordning istället för att ligga här och försöka få fram något längre inlägg haha..

Finns någon jag tänker på, någon jag saknar och vill vara nära, men skriver inte mycket mer om det.

Vi hörs kanske senare..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0