Som Gert Fylking... Äntligen...???



Är det så här som det känns när greppet börjar släppa?
Är det så här som det känns när makten börjar avta?
Är det så här som det känns när man tycker enough is enough?
Är det så här som det känns när det är på rätt väg?
Är det så här som det känns när man gett tillräckligt med chanser?
Är det så här som det känns när det går åt rätt håll?

Då är jag jävligt nöjd.. För just nu känns det så bra.. Jag bryr mig inte så mycket längre.. Det blev inte som jag trodde från början, och det blev inte som jag hoppades i förlängningen, men just nu så bryr jag mig inte speciellt mycket.. Det känns bara bra, som en sten som fallit från mina axlar, en stor jävla sten...  What don't kill you makes you stronger.. Jag vågar som vanligt inte ropa ett högt hej än, men ett halvtyst hoho.. Det är på rätt väg.. För ett tag sedan så ville jag inte komma till denna känsla, men nu börjar den komma krypande och det känns bara bra.. Riktigt bra.. Det är ju så här det ska kännas...

Och om typ ca 20 månader kommer jag känna mig ännu friare.. Ännu mer spelrum.. Ännu mera liv.. Och just nu kan jag ju ärligt erkänna att om jag skulle vara ensam/singel resten av mitt liv så stör det mig inte.. Kommer det in någon i mitt liv som slår undan fötterna på mig (eller liknande) så är det helt okej, då är det karma.. 
Jo jag vet vem jag skulle kunna tänka mig i mitt liv, men ja jag har läst någon stans att man ska vara två om känslorna haha..

Så även om mina semesterveckor inte skulle göra mig utvilad så har det i alla fall gjort att jag kommit till en hel del insikter som jag är ganska nöjd med.. Och nästa vecka ska jag försöka lossa lite andra knutar som tryckt på..

Det ska inte trampas mer på mig, inte ta mig mer för givet.. Ska man vara nära mig ska man ge mig den respekt som jag förtjänar..

Ja det var väl det som jag ville ha sagt..

Fotot?? Jaha ni kanske undrar vad det har med det här inlägget att göra? Inte ett jävla dugg haha... Jag gillade bara bilden och önskar att det var jag som hade tagit den bilden hehe.. Det är bara därför den är med här..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0