Ita quandoque est scriptor

Var ju ett tag sedan jag skrev något inlägg (förutom om böcker).. Det är väl mest att det inte händer så mycket just nu kanske?? Eller så har jag haft annat att göra?? Eller så har jag bara inte orkat??

Men allt är bra här, förutom att jag känner mig så otroligt trött i skallen och i kroppen, men det är väl längtan efter semester som har kickat in (hoppas jag) och nu är det ju bara en vecka kvar tills det är dags..

Dagarna har mest gått åt att jobba, läsa, titta på dumburken..
Igår så var jag och Christofer på Svågertorp där vi passade på att käka lite och så stack vi in på Stadium.. En liten jävla blå boll för Christofer och 3 tanktops till mig..

Ja som ni märker så är det inte så mycket att skriva om, i alla fall inte just nu.. Kanske dyker det upp något mer senare.. Men nu tänkte jag att jag skulle hälla i mig dagens tredje kaffe, slänga i mig en halvliter vatten och ta tag i livet haha..
Vi hörs..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0