Helga vilodagen....

.... Eller något åt det hållet haha..
Idag blir det en dag utan några måsten och inget att göra typ... Rejäl sovmorgon, gå runt och lufsa i lägenheten, ligga på soffan och pilla navelludd..

Gårdagen var i stugan och klippa det sista av häcken.. Blev gjort en hel del måste jag säga, och Christofer och jag avslutade det hela med att åka till återvinningscentralen och kasta de första 9 säckarna trädgårdsavfall.. Finns väl en 10 säckar kvar men de står torrt så de kan jag ta en annan dag, gärna en dag när regnet inte öser ner som det gör idag...

Har ju lovat foto ett par dagar nu från Christofer och mitt arbete, men å andra sidan så väntar jag precis som ni gör haha, för det är Christofer som har bilderna och han har inte fört över dem till mig än haha...

Middagen igår blev grillad ytterfilé med potatissallad.. Idag har jag ingen aning än.. Måste väl tyvärr ge mig ut i ruskvädret för att hitta något att käka.. Men just nu har jag inte en blekaste aning om vad jag är sugen på att käka idag..

Och som ni märker inte så mycket att skriva om just nu haha.. Ligger samtidigt och tittar på Scandinavian Masters i golf.. Inget har jag att läsa heller, men har å andra sidan blivit lite kräsen kanske vad jag vill läsa om haha... Nåja, nu har jag svamlat på  en hel del redan så det är kanske dags att avsluta i alla fall detta inlägg, få på sig lite kläder och ge sig ut i regnet... VAD FAN SKA JAG ÄTA hahaha...
Förresten innan jag slutar.. Tack till besökarna igår,, blev ju veckoreckord...

Puss o kram

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0