Ett utlovat..

.. inlägg var det väl.. Även om det kanske inte finns så mycket att skriva om, förutom att det nu bara är två dagar kvar att jobba innan semestern..

Eftersom jag inte fick skrivit så mycket igår kan jag i alla fall säga att det igår blev en morgon som fick en start som jag verkligen gillade, men nog om det.. Ett samtal kan betyda så mycket...

Idag då? Tja jag somnade ju tidigt igår så jag borde ju vaknat tidigt och pigg i morse, men ack nej ack nej... Men tror det är semestertarmen som kliar och rycker just nu..
Men dagen flöt på idag och idag hade kollegan I kommit tillbaka från sin semester, så under några dagar är ju vi alla på Teknik och Säkerhetsavdelningen samlade.. Fredagen sista dagen för det och sedan sker det inte igen förrän i slutet av augusti..

Vädret har väl inte varit det bästa idag med regn och blåst, men vad fan gör väl det haha jag har ju snart semester..
Efter jobb så stack jag och handlade lite sushi som blev dagens middag.. Inte alls dumt, inne i en jag vill ha mycket sushi period tror jag haha.. Men annars har det mest varit soffan och TV idag.. Tittade först på semifinalen mellan USA och Frankrike (som USA vann) och nu även tittat på Sveriges match mot Japan, men den har ju inte gått så bra om man säger så.. Desto bättre gick det för mitt älskade MFF idag som spelade Champions League kval mot Torshavn från Färöarna.. En sådan där match som vi bara ska vinna, men enligt rapporter såg det svagt ut i första halvlek men det lyckades bli två mål till Malmö i andra.. Ett mål av D-Rex och så ett självmål, så det är väl en bra plattform inför returen på Färöarna nästa vecka..

Hmm tur det var lite fotboll att skriva om för annars hade ju inte detta inlägg blivit så långt skulle jag tro.. Som jag skrivit så många gånger innan så har jag väl inte så mycket att skriva om just nu, händer inte så mycket i de kategorier som jag vill skriva om.. Kanske i andra kategorier men ja, de väljer jag ju att inte skriva om.. Mycket tankar som snurrar runt och skjuter sig rakt in i själ och hjärta, men ändå inte något som jag vill slänga ut hur som helst i bloggen.. Fast det vet ni ju redan om ni brukar följa min blogg med en någorlunda jämn intervall.. Lite har jag ju nämt tidigare, men ja det är inte så mycket som har förändrats så därför tycker jag bara det blir tjatigt att skriva om hela tiden.. Det kommer nog inte så mycket mer om det förrän det antingen sker en förändring i hela situationen eller att jag får en depp-dag och allt bubblar ut, fast jag kanske egentligen inte vill det.. Sån är jag..

Nä nu ska jag väl inte skriva så mycket mer.. Lite mer fotbollstittande och någon sista bläddring på TV sedan är det väl dags att hoppa i loppelådan och få sig lite sömn.. Borde kanske sova redan? Nåja blir när det blir, och imorgon får jag inte glömma att köpa med mig frallor till jobbet..

Men ta hand om er och ni vet var jag finns..
Ps.. Christofer har läst klart boken nu, så nu är det snart min tur hehe..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0