En första dag på semestern..

Ja för så är det.. Idag är det den första officiella första dagen på min semester.. Och den firade jag med att vakna kl 07, 08, 09 och sedan tillslut 10.00 då jag steg upp.. Gick upp och fastnade lite i Angry Bird till Christofer ringde och sa att han var på väg och att Emma ville låna Snabba Cash.. 

Vi möttes upp där nere och efter en stund kom Christofer, såg ut som en skogsmulle, och Emma, Livia och Dexter.. Överlämnadet av en styck bok och en hårddisk och lite prat och sedan gick Christofer och jag upp.. Där vi ganska snart kom fram till att slå några bollar på Hylliekroken kanske inte skulle vara så dumt, så sagt och gjort så gjorde vi det.. 

En trevlig stund på rangen och sedan lite på puttinggreen.. Men ja det finns väl någon anledning till att jag har ont i hela kroppen just nu?? Nåja, på hemvägen så körde vi in om COOP och fick handlat lite middag som blev ChiliConCarne och inte alls så dumt när man har någon som lagar maten till en haha..
Måste förresten än en gång berätta om mina helt fantastiska grannar..  Jag har kommit på att i det här huset får det ALDRIG låta, NÅGOT... Jag berättade ju häromdagen om när de smällde raketer utanför och de bankade i väggen... (kan inte låta bli att skriva hur tänkte de där igen haha). När jag flyttade hit så kom jag hem från jobbet lite efter fyra en dag och tänkte sätta upp lite tavlor så jag spikade upp mina krokar, och givetvis svarade mina älskvärda grannar med att banka tillbaka..
Idag lika dant.. Någon hade hantverkare här idag vid 11 tiden och de borrade... Det gillade ju inte grannarna och började genast banka i väggarna..
Jag skulle vilja se dessa grannars lägenheter för att se om de har något uppskruvat på väggen, om de har några tavlor på väggarna och hur FAN de har satt upp dem i så fall...
Ja jag förstår att man ska låta bli vissa aktiviteter under vissa klockslag på dygnet, men va fan TÄNK EFTER lite kära grannar... Använd hjärnan lite istället för käppen..

Nåja det blev ju i alla fall några rader om min irritation hahaha..
Har väl inte mycket mer att skriva just nu.. Jo Mathias har varit på jaktuppdrag idag haha

Och om det blir fint väder imorgon så är det upp tidigt för ut och klippa häcken i stugan.. Ska bli en intressant upplevelse, i alla fall för mig haha.. Christofer har ju tydligen gått lite utbildning haha.. Fusk, men jag ska försöka mig på att testa att klippa lite av häcken haha.. Kan ju inte gå mer än åt helvete... Sned, hack och en avklippt arm eller så hahaha.

Christofer är tråkig han sjunger ju inte med i låtarna i Lotta på Liseberg haha... Påstår han aldrig hört dem förr haha.. Man måste väl våga lite??

Nä nu får det vara nog för idag... Imorgon ska jag försöka ha lite foton till bloggen också haha.. Det var ju ett tag sedan nu ju.. Kanske lite foto på mig och Christofter när vi arbetar haha..
Idag blir det inte någon avslutningsbild med någon hälsning, för jag är trött på utseendet på de jag brukar använda så jag får väl försöka hitta någon ny design, men fram tills dess blir det tomt på det i alla fall
Kramen...

Spårlämningar
Skrivet av: Mathias

Min Operation: SF (Eller Operation: FV? Nytt namn kanske?)

:)

2011-07-19 @ 23:13:50
Här hittas jag: http://enstundmeedtias.blogg.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0