Diogenes från Sinope...

På många sätt känner jag mig starkare än vad jag gjort på länge, även om jag inte är 100% stark än, så är det nog som så att det är på rätt väg.. Men jag vill vara 100% jag vill vara starkare än stark..
Men är lite rädd att jag ska bli eller har blivit cynisk..

Svårt att tro gott om människor, är trött på lögner, trött på bortförklaringar.. Trött på folk som ska ta plats på andras bekostnad.. Alltid måste synas.. Men som sagt kanske blivit cynisk vad vet jag.. Att lite på folk kan vara väldigt svårt.. Vill ju ge alla en chans men det är inte lätt alltid...
Vad det gäller kärleken anbelangar så känns det ibland som om det vore bättre att bli munk eller något.. Jag har ju en förmåga att falla för fel tjejer, antingen för att de inte är intresserade, eller att de är upptagna, eller så är de bara självupptagna eller fulla med lögner.. Eller så håller de sig undan.. Jag längtar efter kärleken, närheten, värmen, någon att dela vardagen med.. Men det verkar som förgjort.. Det är tydligen inte meningen för mig..

Ja som ni vet finns någon i tankarna men det verkar långt långt borta, näst intill omöjligt.. Vill inte ge upp det för jag vet att det kunde varit så rätt.. Normalt brukar jag inte ge mig, men ja nu vet jag inte egentligen.. 

Tur jag har ljuspunkter i livet i form av älskade söner..

Längtar så efter semestern nu också..

Vill inte vara cynisk.. Vill inte vara misstroende, vill vara stark, vill vara ûberglad.. Vill vara mig själv..
Har fått lite goda nyheter denna veckan i alla fall, nyheter om framtiden.. Kommer hjälpa mig mycket, nä inte i kärleksdelen, men med så mycket annat och när det försvinner så kanske allt annat kommer lite av sig själv.. Vad vet jag.. 2012 sker en förbättring och 2013 sker förhoppningsvis den stora förändringen...

Nä nu orkar jag inte skriva mer i detta...

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0