VVFB


Om jag har dessa två böcker betyder det då
att jag har Facebook?? hehe...

Nä jag är fortfarande med i VVFB
Alltså
Våga Vägra FaceBook

Har inte kommit på någon som helst
nytta med Facebook.. Inte för min del
i alla fall.. Jo jag har haft konto, men
jag avslutade det delvis för att det
är (för mig) meningslös sysselsättning
och då var det bara dåliga känslor
och minnen kopplat till det.

Många säger, men man kan ju hålla
kontakt med vänner och typ long lost friends
Tja vill de mig något kan de söka mig på eniro
och om det är ens vänner, varför måste man
ha en applikation på internet för att hålla
kontakten?? Och denna lilla hysteri med att
Den som har flest vänner på FB vinner..

Nä ännu så länge står jag emot FB, och
jag behöver inte kämpa hårt för att motstå
Det är förhållandevis enkelt måste jag påstå
Så jag tror jag klarar mig utan det ett tag till

Spårlämningar
Skrivet av: Fia

Haha...skön du är! Skaffa Facebook! Absolut...hihi..

2011-01-23 @ 14:11:56

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0