Vissa kallar det måndag, jag kallar det sån-dag

En ny dag, en ny vecka..
Där skulle jag egentligen kunnat sluta detta inlägg..
Ont i ryggen har jag kryddat med lite huvudvärk....

Men som sagt ny vecka vilket betyder att det var dags för jobb idag igen.. Tog väl liite sovmorgon i morse och var på jobbet ca 07.40, men tog igen det lite med att jobba till kl 16.40..
Varit ganska fullt ös på jobbet idag, men har väl mest varit en hel del telefonsamtal.. Dagens samtal har inneburit tråkiga besked, vissa samtal har betytt glädjande besked, vissa samtal har gjort mig mer förvirrad än innan och något samtal har skapat nya samarbetsmöjligheter.

När jag kom hem så käkade Mathias och jag middag, vilket idag blev lasagne som stod på menyn..

Annars då?? Nja ryggen besvärar lite, och hjärnan är total förvirrad och vet inte riktigt vad som händer i ämnen som jag gärna skulle vilja ha lite mer koll på och jag vet inte hur jag ska göra för att få mer koll så att jag i alla fall känner någon liten ro i själen..
Får väl se vad som händer.. Vill ju bara ha ljusning...

Nä nu blir det inte mer skrivande för denna gång (eller idag) snurrar för mycket i skallen just nu och lite svårt att reda ut begreppen som finns där i hjärna/hjärta/själ..

Men innan jag slutar vill jag passa på och tacka för en jättetrevlig kväll och som vanligt underbar god mat hemma hos Emma och Christofer igår, där Mathias och jag även tittade på Sveriges match i handbolls VM.. Intressant att se hur det går på tisdag när det är dags för Sverige att möta Danmark..



Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0