Välkommen 2011

Då var det en ny dag och en ny månad och till och med ett nytt år...
Förhoppningar om att detta blir bättre och gladare än det förra..

Funderar på att äta lite frulle, mest med tanke på att jag inte ätit sedan förra året någon gång.. Men vilken mat det blev då.. Som jag skrivit innan så firade jag nyår tillsammans med Christofer, Mathias, Emma, Livia och Dennis.. Och en god måltid blev vi bjudna på. En förrätt med vitlöksbröd med räkor, rom och kräftstjärtar.. Mycket gott...
Efter en stund så var det dags för huvudrätten som var helstekt oxfilé som var fylld med parmaskinka, permesan och pesto och till det rödvinssky och potatiscocotter och lite stekta sockerärtor och tomat.. Mycket gott med ett oerhört mört kött.. Till dessert blev det en kladdig chokladkaka med glass..
Drycker under kvällen bestod av cider, öl, whisky, mummelman, skumpa, och för andra även Kapten Morgan Rum, vin och läsk..
Så jag passar på och tackar för all god mat och dricka och för det underbara sällskapet.. Tack för att ni finns, alla ni...

Lekar blev det eller ja mer frågesporter typ... Och ni som känner mig vet att jag egentligen inte är så förtjust i lekar men deltog ändå med öppet sinne, vilket resulterade i att jag vann samtliga delmoment (inkl paketleken) och jag slutade som slutsegrare haha... Nåja.. Tur i spel otur i kärlek??

Tolvslaget firades in med skumpa och raketer och skönsång av alla grabbarna på balkongen (hrm ja eller hur, skönsång, men vi tyckte det lät vackert).. Undrar om tjejen i fönstret mitt emot vågat sig att titta ut än? För varje gång hon öppnade sitt fönster började vi sjunga för henne, bl a Sarah koom uuuuut ikväll... Men varje gång vi började sjunga stängde hon snabbt fönstret haha... Stackars tjej att vara påpassad haha...

När jag kom hem så slutade med att jag somnade fullt påklädd i soffan, men jag sov gott hehe...

Var det något mer? Ja det skulle vara att lägga in bilden som togs igår. En bild på mig och mina älskade söner

Nu var det inte mer och eftersom nu klockan är 13.00 så måste det ju vara dags för frukost...
Saar såå så länge

Spårlämningar
Skrivet av: Christofer

Tack för igår=) o en haarlig fortsättning;)

2011-01-01 @ 14:01:09
Skrivet av: Anna

Låter som en superb meny =)

Gott Nytt år och God fortsättning på det nya året... 110101 många ettor blir de :))



kram

2011-01-01 @ 17:22:16
Här hittas jag: http://magdalenacron.wordpress.com
Skrivet av: Anonym

Oj, va pojkarna e´ lika varandra. Fint foto o lite komiskt i det. Kram T

2011-01-02 @ 01:07:05

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0