Tisdag idag igen

Tja vad ska vi skriva om den 4 januari 2011??

Inte så mycket, det var dags för jobb igen fast var lite jobbigt att komma upp, för jag sov otroligt dåligt under natten och hade mycket mardrömmar som gjorde det svårt att somna om igen.. Sjuka drömmar man kan ha ibland.. 

På jobbet har det mest gått ut på att få klart alla debiteringar och faktureringar idag. Klart blev det.. Annars har det varit mycket med hantverkare och nätdragare.. Men nu börjar i alla fall mitt framtida kontor ta sin form.. Skönt.. Fick min nya Samsung Galaxy telefon idag med så den har jag pillat med hela kvällen nu så att den är färdig att användas på jobbet imorgon...

Känns inte som om jag har så jättemycket att skriva just nu.. Mår inte så bra inombords, mycket som snurrar och knackar på hela tiden.. Själen är ledsen just nu.. Och jag kan inte riktigt sätta fingret på det.. Har mina aningar men ändå inte..

Nåja, försvinner väl när det försvinner..

Imorgon ska jag förhoppningsvis ut på IKEA och köpa en liten skänk till vårt konferensrum.. 
Ska försöka få förklarat lite om hur vi vill ha vår säkerhet och bevakning i framtiden också.. Men men.. ska säkert gå bra..

Nä dags att sluta skriva för ja, mest svammel svammel... Avslutar här och lägger mig till höger i soffan och försöker få ro i själen..

Till er i mina tankar... Tycker ohejdat om er..

Ps.. Skulle blivit idag men blir imorgon jag lägger in det nya från Oraklet Matheus..

Spårlämningar
Skrivet av: Anonym

Livet är inte alltid som det ter sig. Hoppas du mår bättre snart..BAMSE KRAM till dig min idol!! / Kram T

2011-01-04 @ 21:39:50
Skrivet av: Christofer

Kan inte svara på sms eller ringa förrän på tidigast fredag, senast måndag. Så du vet varför ja inte svarar om de skulle va något;) Om de e nått så ring ist=)

2011-01-04 @ 23:02:27

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0