This is not a comeback, more of a come back..

Blir inte så mycket skrivande av mig nu skulle jag tro, mår inte helt hundra som kanske gått att läsa ut och det började i början på veckan att jag fick så jävla ont både på höger och vänster sida av bröstkorgen och det släppte inte förren morgonen efter. Haft det tidigare och då har det varit stressrelaterat.. Vet inte om det är så nu.. Tänker mycket.. Just nu är det inte positiv stress, för den stressen går jag i gång på...

Lite besviken på någon som jag trodde skulle bry sig lite mer när denna fick reda på hur jag mådde.. Men det kanske var väntat..

Något glädjande, eller ja man ska ju inte ropa hej, men ni kan ju hålla tummen att det går min väg för då sticker jag iväg 15-17 maj.. Ser fram emot det.. Tur man får åka någonstans..

Mer blir det inte idag.. Kanske jag oljar loss i helgen




Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0