Tänka sig...

En hel dag utan ett enda inlägg på bloggen ifrån mig.. Nåja det har kanske hänt förr men jag kan inte komma på det i alla fall.. Men jag lever i alla fall

Gårdagen blev en dag på jobb som ändå var ganska lugn, men det är ju kanske inte så konstigt då det var en sk klämdag.. Eller som det absolut inte heter på engelska a squeeze day..
Fast faktiskt verkar det som att det finns ett ord för det på engelska och det är bridging days. Nåja då har vi haft lite värdelöst vetande för dagen.. 

Efter jobb igår så körde jag och hämtade Mathias som ville tillbringa helgen hos sin gamla fader, och det fick han ju givetvis göra.. Vi käkade middag som blev Fläskfilé med svampstuvning countryfries och bea sås.. Längesedan jag åt något sådant och det var otroligt gott..
Vi tittade också på Den enfaldige mördaren på TV och hade en del garv som är lite svåra att förmedla här, och kanske inte så många som garvar när de ser på just den filmen, men ja vi lyckades, eller så var vi otroligt trötta båda två..

Idag då... Lördag.. Dag 8 nådens år 2011.. Nja inget planerat i alla fall, det är grått väder ute, fast har väl inte tittat ut så jag vet inte hur snösituationen är... Enda som jag någorlunda funderat på idag är väl att jag funderat på att om vi idag skulle ha lite Janssons frestelse till mat och kanske lite gravad lax med hovmästarsås.. Men får väl se vad sonen tycker om det..

Annars då?? Nja inte så mycket.. Ungefär samma som innan, och den tystnad jag pratat om tidigare är fortfarande lika tyst, och jag skickade ett sms utan svar, och tycker att det är inte mycket mer jag kan göra.. Vi har diskuterat detta och jag har påpekat att jag är där för allt, och att hon inte ska behöva skämmas.. Men det är hennes val och inte så mycket jag kan göra något åt. Men jag tycker det är lite synd att ärligheten inte kan komma.. Allra helst när vi "känt" varandra så länge.. Hon skrev att hon aldrig menat att göra mig ledsen eller så, men ändå gör det igen.. Nåja det är kanske inte meningen att jag ska förstå det..

Nåja får väl fortsätta lördagen lite och se om jag kanske återkommer med fler inlägg idag, lovar som vanligt inget alls.


Spårlämningar
Skrivet av: Hesse

Hej frankie Nu närmar sig din dag hehe jag har inte glömt,,, Jag var 13 år när jag såg den enfaldige mördaren, jag nervösfnittrade genom hela filmen mamma blev tokig hehe.



Snygg header du har och bra kontakt med sonen BONUS det har inte jag haft med min far men det kom igen för 2 år sen. Nu har jag en pappa som är göörgo, och din son har dig som verkar sååå mysig,



Kram H,

2011-01-08 @ 15:18:49
Skrivet av: Hesse

jag tänkte fel, du fyller år i dec fick för mig att det var januari den 25, blää senil jag? Vilken underbar far du är vill du adoptera en fet 38 åring hehe, Kram du goa,

2011-01-08 @ 15:40:27
Skrivet av: Anonym

Hej Frank!!!



Go mat ni äter da, vill oxå ha...

Skriv gärna mer inlägg, det är så trevligt o läsa.

Känner mig så ensam men när jag läser din blogg känner jag mig lite mindre ensam för stunden...

Du är mitt enda nöje i livet, tack för att din blogg finns. Kram T

2011-01-08 @ 20:28:15

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0