Sunday like heaven like hell

Då var det alltså söndag igen, eller ja den är ju snart slut förvisso..
Idag blev det inte sömn lika länge, utan jag kom nog upp någongång runt 11 så det var ju lite bättre än igår..

Har väl inte så mycket att skriva egentligen idag.. Varit ute lite och sedan tog jag en tur hem till min mamma där jag käkade lite och kollade handbollen mellan Frankrike och Egypten innan jag åkte hem, och har alltså precis kommit hem, om med i bagaget efter denna dag var det två nya kuddar och en del mat..

Imorgon blir det i alla fall lasagne till mat om det kan vara till intresse...

Har väl inte mycket mer, men förresten... Till dig.. Om du menar allvar, låt mig veta.. Har varit med om mycket som gör att det förr hade gjort en sak, men nu gör tvärtom om det dras för länge och jag vill inte tröttna.. Inte nu.. Förhoppningsvis aldrig..

Just nu behöver själen lite hjälp.. För just nu känns det som om själen sitter ihopkrupen i en hörna och biter på naglarna...

Men då var det väl inte mer jag hade på hjärtat.. Helgen är slut och den har som vanligt rusat iväg och det är dags för en jobbvecka igen.. Hoppas bara att jag kan få vara lite piggare denna kommande arbetsvecka...

Nä om man skulle ta sig lite risalamalta..??

Förresten.. Om jag har TUR, så ska jag åka på en liten resa i vår.. Ska eventuellt åka till England... Nä det blir inte London men det blir i så fall Birmingham. Men inget är bestämt än så vi får väl se vad som händer..

Nu är det slut..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0