Söndag, sunday, sontag

Vet inte vad jag ska skriva om denna söndag..  Det blev en ordentlig sovmorgon och sedan legat på soffan och slöat och kollat på sport på TV.. Både gammal och ny..

Ringt från jobb idag med, tredje dagen i sträck... Trevligt att veta att de inte kan klara sig utan mig hehe...
Hoppas de kan klara sig utan mig imorgon när jag har semester då hehe...

Ett samtal till hade jag, som var trevligt, i alla fall tills vi blev avbrutna (som vanligt?;( eller)
Skulle vilja veta vad som händer och sker med allt där...

Tänkte jag behövde komma ut lite så jag SMS Mathias och frågade om han ville hänga med till Mobilia på en kopp kaffe.. Så blev det och när vi båda äntligen blev färdiga att komma iväg så kom vi iväg till Mobilia... 
Först hade vi tänkt att vi skulle sätta oss på Espresso House men så blev det inte utan vi hamnade på Kniv och Gaffel och jag käkade dagens pasta som var riktigt god.. Pasta med ostsås och kött.. Inte alls dumt... Samt trevligt sällskap av Mathias då ju hehe... Och efter det en god kopp kaffe..
Men både Mathias och jag kom på att vi nog var bland de få på hela matstället som var någorlunda normala.. Vilka folk man kan se och höra när man sitter på ett sådant ställe hehe
Var inne på Akademibokhandeln efter det och tittade på lite böcker... Har bara en sak att säga om det: Så många böcker och så lite pengar... Attans.. Finns en hel del böcker jag skulle kunna tänka mig plöja igenom.. Bl a boken om Svensk Maffia (Fortsättningen)
Letar också fortfarande efter Snabba Cash, men INTE pocket utan inbunden RIKTIG bok hehe.. Men den finns inte att få tag i, så om det är någon som läser här som har den med sk hårda pärmar och inbunden och inte vill ha den kan väl höra av sig till mig?? SNÄLLA..

Nåja efter denna lilla utsvävning och efterlysning så får jag väl fortsätta med att Mathias och jag gick tillbaka till bilen och jag körde honom hem till sin mamma igen och jag körde hem, kastade mig på soffan och ja nu skriver jag här...

Glömde förresten skriva om att igår så var jag hemma hos Christofer och Emma igen och vi käkade pizza, vilket var väldigt gott och väldigt trevligt, som vanligt...
Det är väl det bästa med all denna ledighet och helger att det blir mycket umgänge med människor man tycker om och gärna vill vara med...

Mer om dagen?? Händer väl inte så mycket mer idag, ska väl köra mamma till jobb men det är inte förrän 20.30 så det är en liten stund till.. Men detta inlägg är nog slut och jag kan bara avsluta det på ett sätt och det är med ett

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0