Oj då..

Blev visst inte skrivet något igår..
Kan bero på att jag däckade i soffan och när jag vaknade hade jag ingen tanke på bloggandet precis.. Men hoppas att ni klarade er utan mig igår ändå..

En liten bild extra här för Mathias skull eftersom han saknade den i det förra inlägget ju.. Allt för sönerna det vet ni hehe..

Mitt kontor på jobbet är äntligen klart.. Såå skönt.. Nu är det bara alla kartonger med dokument o s v som ska in och packas upp, men möbler är på plats, viss dekoration på väggarna också klara, mina två skärmar och 5 datorer är också på plats..  Lite trångt hehe men jag har fått mitt nya kontorsrum hehe.. Foto utlovas vid senare tillfälle, har ju också lovat bilden på kaffemuggen jag fick av Mathias i julklapp.. Ja den är på plats och den är redan flitigt använd..

Annars då med FrankieBoy?
Tja vad ska jag säga, eller ja skriva är väl ett mer korrekt ord?.. 
Tröttheten sitter i och håller mig i ett järngrepp fortfarande och det känns inte som om jag blir piggare heller.. 
Och när jag väl somnar så är det så jävla svårt att vakna på morgonen när klockan ringer..
Och nu har jag åkt buss de senaste dagarna, fast att ta turen ut runt Hyllie och Malmö Arena gör det lite lättare med bussresandet.. Men imorse kom jag inte upp förrän vid 0730 och eftersom det är då jag brukar planera att ungefär börja jobba så var det ju lite sent.. Var väl på jobb vid ungefär 0830.. Men men jag kom dit i alla fall, trött som en gnu..


Annars då?
Ja det är väl bara det själsliga kvar.. Där är det väl lite kaos.. Vet inte riktigt vad allt beror på, vissa delar vet jag, men kan inte tänka mig att det skulle skapa all turbulens i min slitna själ.. Men det känns rätt mörkt i själen just nu.. Känner en ledsenhet som gnager inom mig... Ska väl inte skriva så mycket mer om det.. Men tröttheten kan mycket väl komma från insidan.. Men som sagt mår inte helt 100 just nu.. Vet inte vad jag ska säga, men så är det i alla fall, och ser väl ingen större ljusning inom det närmaste i alla fall.. 


Nä nu får det väl vara slut på detta inlägget.. Ska ringa lite samtal, skicka några sms, lägga mig på sidan och kolla på handbollen.. Tycker det är kul och rogivande att titta på handboll. Kanske kan bero på att jag är gammal handbollsspelare själv.. Målvakt till på köpet.. Så galen var jag redan då.. För att bevisa det så kan jag ju nämna att bland det bästa som kunde hända mig under uppvärmningen innan match var att få en boll i huvudet under uppvärmningen.. Då taggade jag till.. Höll på med det i ca 12 år, och slutade efter lumpen, då jag blivit skotträdd, vilket kanske inte är en så jävla bra egenskap för en handbollsmålvakt.. Då hade jag kommit till insikt hur nära utespelarna kommer när de hoppar in och skjuter.. Så då fick det bli fotboll istället..
Kan sakna det hela med handbollen, även om jag nu inte tror jag skulle varit en så bra målvakt som jag var då..

Nä nu är det slut för denna gången.. Tjatat och svamlat nog för denna gång..

Spårlämningar
Skrivet av: Sotnos

Hoppas tröttheten släpper snart! Kanske lite tulpaner och en semla kan pigga upp? :)

Kram!

2011-01-14 @ 15:23:12
Skrivet av: Anonym

Tycke rom ditt svammel o allt annat du skriver. Kram T

2011-01-14 @ 21:14:32

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0