Oj då.. 2

Denna gången har jag sovit ordentligt.. Och då menar jag ORDENTLIGT..
Jag somnade på soffan igår och vaknade idag hmmm typ 14.00.. Var kanske lite länge att sova, men var rätt skönt, och när jag vaknade var det två missade samtal och tre SMS.. JA det var från jobbet, men var väl egentligen inget jätteviktigt..

När jag vaknade till liv såg jag att min sovrumsdörr var stängd och att Mathias jacka låg nonchalant slängd över stolen så då gissar jag att partysonen sov hemma hos mig.. Men han är väckt nu hehe... Även om det luktade lite död och förruttnelse i det rummet..

Dimmigt som fan är det också idag, kan knappt se ut.. Eller man ser inte så långt om man säger så, men fan det är i alla fall bättre än som vissa som har en massa ny snö som vräker ner.. 
Eller vad säger du? Det är lättare att gå ut och köpa cigaretter i dimma än genom massor utav snö.. Hehe eller hur<3

Fått snackat med mamma i telefon också och någon annan också hehe..
Hmm tecken på att man vaknat sent när båda samtalen innehöll lunch/middagsmat och jag inte ens ätit frukost än..

Nåja Har inte mycket mer att skriva just nu så jag tror jag avslutar för denna gången..


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0