Måste bara...

Har ju glömt lägga upp bilden på julklappen ifrån Christofer hehe
Ja det är förvisso FBKs gamla färger men det är Färjestad god damn it hehe
Love it... Det är bara MFFs färger som är vackrare hehe

Julklappen från Mathias kommer att visas här när den har kommit
till sin rätta plats på mitt skrivbord, så har jag tur, kanske någon gång
i nästa vecka när mitt nya kontor är klart och inflyttat och så hehe

Spårlämningar
Skrivet av: Anonym

Dina ögon matchar nästan mössan, vare sig du lagt på mer blåfärg eller ej. ;) Kram T

2011-01-10 @ 01:10:58

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0