Lördagen so far... p.VI

Worst picture ever hehehe..

Nå vad har hänt denna lördag då? Tja det är väl inte så mycket egentligen.. Slöat mest skulle jag väl tro..
Körde Christofer hem till sin farmor och sedan honom därifrån igen hehe.. Ett kort besök kan man väl kalla det för han var tillbaka på 09:50:07 haha (vi pratar minuter och inte timmar)
Efter att ha lämnat honom stack jag till COOP för att handla lite ingredienser till Mathias och min (sena) middag..
Jag köpte läsk, ägg, sill och hovmästaresås.. Ja jag köpte fullkornsris med men det ska vi inte ha förrän till maten imorgon som antagligen blir köttgryta..

Så dagens mat idag blev alltså Janssons Frestelse, lax och ägg och sill... Mätt blev jag också.. Så där underbart äckligt mätt haha..

Pratat lite i telefon idag men tyvärr så händer det för mycket ibland så det blev inte så mycket pratat utan det blev en massa avbrott.. Men får väl hoppas att det kanske blir bättre tur imorgon..

Just nu sitter sonen och jag framför vars en dator och samtidigt så slötittar vi lite på filmen på TV4 (John Tucker must die).. Lite smårolig film faktiskt... Fast vet inte om den egentligen borde kategoriseras som en chickflick??

Sjukt sugen på glass är jag också.. Men finns ingen hemma och pallar inte köra ut och köpa någon heller så det får vara med det.. Får ta mig lite mer cola istället.. Kanske skulle ta sig en shot av JD? Eller kanske inte hehe

Och just nu ligger Mathias 2a i fotbollsallsvenskan.. ja på FM2011.. Ja det är ett fotbollsspel som är mer som typ ett strategispel.. Mathias ville att jag skulle hälsa er alla att han är jättebra tränare i det spelet, men jag tror nog mest det beror på att han döpt sin andretränare efter mig hehe... Fan han har spelat detta spelet så länge jag kan minnas haha.. Alltså flera år.. Ja inte FM 2011 då givetvis hehe

Nåja svamlat tillräckligt nu tror jag hehe...
Kom på att det var längesedan det var något VOLBEAT på min blogg.. 
Vet inte om det blir något idag, eller om det blir något annat, får väl se vad jag hittar för något..
Samtidigt känns det som om jag redan har haft alla videor på VOLBEAT.. Kanske skulle ta något annat..
Kanske något att tillägna någon? Kanske något som är bra? Fan störigt vad jag svamlar haha..



Spårlämningar
Skrivet av: Anonym

Jag tycker fotot blev läckert. Originellt foto på ngt vis. Ser nästan ut som ett neonfoto. Coolt i varje fall.



Vad fint du skrivit om dina söner ovan. Så fint gjort. Dem är verkligen lika varandra.



Skickar en JÄTTE KRAM till dig, goa Frank! / T

2011-01-09 @ 03:38:44

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0