Lördag Lördag Lördag Lördag Lördag Lördag....

dsc01479 (MMS)

Lördag Lördag Lördag Lördag Lördag Lördag. Händer inte så mycket idag. Känner mig inte riktigt toppen. Mathias är här och vi ska väl sticka till mamma/farmor lite senare där vi ska käka lite. Sovit Okej i natt, drömmer blandade från den positiva sidan och den negativa sidan. Men inget jättehemskt iaf. Idag är det väl litta handboll också skulle jag tro. Svamlar jag? Det känns så iaf. Innan jag avslutas så skulle jag bara vilja säga att det finns någon som jag låter tankarna gå till just nu. Vill du ska veta att du inte är bortglömd även om jag är tyst. Känn min värme. Saar såå!


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0