Ljuset

Med ljus i sinnet
Med ljus runt omkring
Med ljus i livet
Då kan man bara se framåt
Det är det jag ska sträva efter
Jag ska se framåt
Jag ser framåt
Jag ska lyckas med det som finns i min hjärna
Jag ska lyckas med det som mitt hjärta vill
Jag var nere på botten och vände
Jag har gjort det förr
Jag fick hjälp upp även om personen kanske inte vet det
Jag hoppas att jag inte hann förstöra för mycket
Jag har öppnat ögonen lite mer
Jag vaknade
Jag är här nu
Ser du mig
Tar du mig
Här?
Nu?

Spårlämningar
Skrivet av: Mathias

Kan du ringa mig vid 13.00 ungifär ? Eller om du ser dt här efter... Helst innan matchen ;) Och försök att se till så att jag stiger upp :D hihi



Kramen!

2011-01-29 @ 08:33:01
Här hittas jag: http://enstundmeedtias.blogg.se/
Skrivet av: Fia

fint skrivet! Gillar det. Kram

2011-01-29 @ 09:45:33
Skrivet av: Hesse

Åh vad skönt för dig vännen, Jag skulle behöva lite spotlights runt om mig eller varm sol skulle inte skada, Jag mår inge vidare nu faktiskt men jag tror jag är sjuk och att det är därför,



Kram Helena, Ta hand om dig vännen.

2011-01-29 @ 11:59:56
Här hittas jag: http://www.blogspace.com

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0