Kvällen...

Hemma igen från mamma..
Mathias var med också.. Vi har käkat och sedan så tittade vi på handbollen.. Härlig vinst och härligt spel, riktigt smutsigt spel och som gammal handbollsmålvakt så gillar man att se bra målvaktsspel också och det har man många gånger fått se när man tittat på Sveriges matcher..
Har för mig att det är match i morgon igen mot Kroatien tror jag och sedan är det årets match på tisdag, Sverige mot Danmark.. Synd att allt är slutsålt fast även om det funnits platser kvar så hade jag väl inte haft råd med biljetten i alla fall.. Nåja.. Tur man har Tv4 i alla fall..

Tack du som knäpper mig lite på näsan när jag är knäpp så att jag fattar att jag inte ska tänka som jag gör<3

Just nu sitter jag och Mathias och tittar på Fångarna på Fortet, är väl inte mitt favvoprogram precis men inte mycket intressant att titta på idag ändå.. Sitter ju ändå här och fibblar med datorn i alla fall..
Snart dax förresten för byte av mobiltelefon, och jag har räknat på det och gjort mitt val, men tror inte jag ska säga vad valet blir än hehe, men jag vet att det blir billigare än vad det jag har idag.. Vilket jag tycker är rätt intressant..

Något mer har jag nog inte att skriva tror jag.. Och nu har Mathias tvingat mig att vi ska titta på filmen på TV4 som är America's Sweethearts..

Nåja vad gör man inte för de man har närmast sig.. och avslutar härmed för att inte bli allt för svamlig...
Och hade inte klockan varit för mycket hade jag ringt någon..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0