Guten Nacht eines gutes Sonntag. Känns bra...

dsc01505 (MMS)

Guten Nacht eines gutes Sonntag. Känns bra, har inte mått dåligt på hela helgen, och det känns ju inte så dumt om jag får säga det själv. Och detta trots att ingen av de två handbollsmatcherna gick som jag ville, men det var två spännande, bra och underhållande matcher, och måste än en gång få påpeka att Sverige har en världsmålvakt på gång. Fast det är ju en gammal fin svensk tradition Hehe. Jag har ju idag också fått träffa båda mina underbara söner, vilket alltid värmer och glädjer, även om det var korta träffar. Sedan var det ju det MMS som värmde och gladde både gladde och värmde. Sådana MMS tar jag gärna både fler och ofta Hehe. Sötsak för ögat. Hoppas gör jag. Nåja nu är jag, om det inte syns på bilden, nyrakad och redo för en ny arbetsvecka. Även om vissa tycker att jag borde antingen raka fler ställen eller andra ställen haha. Hmm nä man borde kanske fundera på om man skulle lägga sig så man kommer upp senast kl 6 imorgon bitti. Så till alla säger jag Saar Såå, och till ett antal utvalda With Love and Hell Fire.. Puss och Kram


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0