Fan alltså...

Då är det söndag igen... Känns som om det är den dag under helgen som kommer snabbast, om ni förstår hur jag menar..

I morse blev jag väckt av att telefonen ringde, det var från jobb och problem, men jag tror att jag lyckades lösa problemen per telefon.. Skönt.. Måste ha låtit väldigt yr när de ringde haha... Och att man alltid ska bli väckt när man drömmer som bäst och trevligast..

Finns inte så mycket att skriva just nu egentligen för jag ligger kvar i sängen och gjort det senaste 1.5 timmen.. Egentligen skittrött fortfarande, men tänker bara att det vore dumt att somna om igen.. Bättre att vara trött ikväll när det är dags att sova igen hehe... Kanske kan jag då få en natt där jag sover bra och hela natten..

Något annat har jag nog inte just nu.. Funderar på om man skulle ta sig i kragen och stiga upp och kanske äta lite frulle... Fast kan vara svårt att ta sig i kragen när man inte just nu har någon krage att ta sig i haha..

Ligger och lyssnar på radio, och är egentligen ganska avkopplande att ligga här, allra helst som att jag större delen av inlägget faktiskt ligger med stängda ögon medans jag skriver detta inlägg.. Duktigt av mig va...

Nä man skulle kanske avsluta detta inlägg...
Och till de som finns i mitt hjärta, gamla och nya, nu och förevigt:



Spårlämningar
Skrivet av: Anonym

DU ÄR UNDERBAR, FRANK. Skickar ett hjärta tillbaka <3. Kram T

2011-01-10 @ 01:08:59

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0