Där här går fan inte längre..

Nu kan det inte vara så här längre..
Nu kan jag inte ha det så här längre..

Nu får det vara slut med att ligga på soffan och kolla på SVT1s direktsändning av konståkning, nu måste jag börja göra mig i ordning och komma iväg så jag kan hämta upp Mathias och sedan ska vi köra och fixa lite mat för att sedan köra hem till Christofer och Emma och käka och kolla på matchen.. Då kan man inte ligga kvar i soffan och slöa ju..

Vad trodde ni det handlade om?

Mår idag? Jo jag mår idag... Men kan väl i alla fall i all ärlighet säga att jag på något konstigt sätt känner ett konstigt lugn inombords, ett behagligt lugn..

Nä nu sitter jag ju här och låter tiden gå hehe.. Det är den rasmussonska frysningen.. Nä raket i röven nu kör vi

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0