Avdelningen: Vad hände sen..

Tja kära läsare, vad hände sen.. 
Förmiddagen gick bra då det var o göra hela tiden med APM och utbildning/info till kollegorna med en god frukost som lön för mödan.. Men ändå något gnagande i bröstet från det jag åkte hemifrån.. Lunchen intogs med en god kycklinggryta och ris, men ungefär samtidigt kom en huvudvärk krypande och ett illamående med ett tryck över typ sidorna, som jag hade för ett tag sedan, så jag bestämde mig för att stämpla ut vid 13 tiden och begav mig hemåt.
Tog en liten promenad och sedan upp och la mig på soffan där jag somnade..

Ja det var väl allt det upphetsande som hände idag..

Har lite bubblande inom mig som jag egentligen skulle vilja skrika ut, men bryr mig nog inte om det, inte här inte för vem som helst.. Kanske inte ens för någon.. Fast i huvudet har eller ja hade jag ett helt blogginlägg klart om det igår.. Men arkiverar nog det i bakre delen av skallen i alla fall.. Men nog lärt mig en hel del de senaste dagarna..

Nåja har väl inte mer att skriva just nu

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0