Vet i fan vad jag ska döpa detta till

För en gång skull stod det helt still när jag skulle försöka hitta på en överskrift till detta inlägg..
Ja då var det fredag.. Eller ja, det har ju gått rätt mycket på fredagen om man tänker efter och är väl närmare en lördag än vad det är en torsdag..

Har i alla fall haft en jättebra dag på jobbet idag, och firade det genom att flexa ut vid 14-tiden.. Kändes rätt skönt.. Tog min nyvunna frihet och körde mot ÖB just for the heck of it..
Slutade med lite diskmedel, tandkräm, duschtvål och Listerine.. Med tanke på att det var 20 kr billigare där med Listerine så kan det ju ha varit värt turen ut dit..

När jag kom hem så skulle jag sträcka ut ryggen lite tänkte jag och det slutade givetvis med att jag somnade.. Inte så smart, fast det är ju fredag hehe.. Sov ju bara nästan två timmar hehe..

När jag vaknade så tänkte jag att lite middag kanske skulle vara på sin plats, om med risk för skörbjugg så blev det schnitzel idag igen.. Men ja, jag är nog inne i en schnitzel-period och tycker det just nu är sjukligt gott hehe..
Satte mig sedan för att pula lite med utseendet på bloggen och en ny header.. Det duger i alla fall..

Något annat?? Nja nä inte som är så där värt att ta upp här i bloggen, i alla fall inte just nu, har ju fortfarande det i tankarna om jag ska skriva om de tankar jag haft sedan jag skrev mitt långa inlägg.. En sak vet jag i alla fall, jag har hållit ett "löfte" jag gav i det inlägget.. Det är jag faktiskt rätt stolt över...

Ja just det skulle ju kontaktat Tele2 idag, nåja får bli en annan dag.. (antecknat i intresseboken eller hehe)

Längtar tills jag får min nya mobiltelefon..

Nu börjar jag nog svamla hehe... Börjar skriva om allt möjligt som egentligen inte är av intresse hehe, knappt för mig själv..

Kanske skulle ta och avsluta detta inlägg?? JA det kan nog vara dags för det innan jag svävar ut allt för mycket hehe..
Men som avslutning kan jag ju säga att jag längtar hit sjukt mycket... Hade det inte varit så förbenat kallt och vattnet avstängt hade jag åkt ut dit direkt nu... Vid vissa tillfällen är detta just nu mitt paradis på Jorden.. Här kan jag verkligen meditera och slappna av.. Måtte det snart bli lite varmare, låt det snart vara dags för vattnet att kunna sättas på här ute (inte så mycket för drickans skull utan mer för toalettbesöken hehe).. Längtar till "mitt" älskade Mossängen...

Puss och kram




Spårlämningar
Skrivet av: Anonym

Så vackert o fint. Förstår att det är ditt mys ställe. Idylliskt måste jag erkänna...

Nu har jag flyttat söderut, skönt faktiskt. Kram T

2011-02-05 @ 17:16:53
Skrivet av: Hesse

Jag ser att du tog åt dig med leendet när du köpte både munvatten och tandkräm hehe Jag tror du är jättesöt som sagt om du prövar att le,



Bautakram Helena.

2011-02-05 @ 17:25:31

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0