Torsdagen före fredagen V

Litet kort inlägg så här på slutet av torsdagen..
Fick iväg mamma till läkaren, och det var väl någon sorts infektion och hon fick penicillin och ska förhoppningsvis snart känna sig friskare..

Väl hemma käkade jag middag och det blev schnitzel för min del idag och det var inte alls så dumt och festade till det ordentligt och drack en iskall cola till

Sedan har jag mest kollat runt på lite appar och hittat en del intressanta..

Annars har det varit en bra dag och har faktiskt innehållit en liten överraskning idag som verkligen var på den varma och positiva sidan.. Så om du läser här, det värmde... Tack

Har väl egentligen inte mycket mer att skriva just nu.. Mest pömsig i ögat och funderar på att kanske sova lite..
Eller i alla fall lägga mig lite till höger i soffan..

Men imorgon är det fredag och vi hörs igen..


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0